Sunday, September 5, 2010

Untuk aunty nadia

Assalammualaikum semua..
entry ni mama buat khas untuk aunty nadia yg selalu baca blog aiman

aunty nadia ni kawan mama masa kt matrix kolej mara banting
kire mcm ala2 bestfriend gitu
pastu sama2 masuk UM
tp course lain2
aunty nadia sgt excellent n sgt rajin blaja
pas degree die smbung master then further study kt australia
rasanye da lebih 3tahun aunty nadia kt sana

last mama jmp aunty nadia masa aunty nadia kawen ngan uncle adi thn 2007
aunty nadia ni org cameron highland
sbb tu kulit die putih2 merah mcm buah strawberry
seorg budak perempuan yg suke n obses kt wrn pink
tp wrn pink tu mmg sesuai untuk kau

kepada aunty nadia..
ni ucapan mama kepada aunty
"nadia...i miss u so much!!!!!!!!
slamat ari raya aidilfitri
maaf zahir batin
cepat2la balik mesia
x sabar nk jmp kau
may our friendship will last forever
walaupon kau jauh beribu2 batu tp kau tetap dekat dihati aku
(klu asben aku baca ayat ni seriously die jeles gle! hahahaahah!)

xde gmbr aunty nadia plak
ada kt dalam album kena gode2 dulu

1 comments:

Nadia said...

zuraaaaaaaa
alahai, terharunye aku baca entry ni. thank u, thank u :)
aku pun rindu gile kat kau zura. nanti lain kali kita chat lagi ye.
nanti aku balik next year,kita buat reunion ye. tak sabar aunty nadia nak jumpa aiman. :)
selamat hari raya zura. maaf zahir batin
muaahhss

Post a Comment