Friday, October 8, 2010

Akhirnye...

Assalammualaikum semua..
arini ari last raya
tp mama still dpt jemputan open house arini
arini open house umah aunty rohani kawan mama, merangkap jiran melayu terdekat kami

ape yg akhirnye?
akhirnye setelah mencuba berbagai2 FM akhirnye aiman telah suka yg ini..
........
........
........
........
.........

klu mommies lain yg BF mesti akan rasa sedih sbb terpaksa bg anak mereka FM
Tp mama mcm happy jek aiman minum FM
mama happy sbb at least mama tau aiman dapat nutrient drpd susu tu
sbb sebelum ni aiman hny akan direct breastfeed
sekurang2 nye anak mama ni akan menyusu kt umah bs
tp smp skrg ni aiman masih x reti menyusu guna botol..
hhmmmm

Perkembangan terbaru pasal aiman...
Aiman semakin pantas berjalan
mama ngan papa x sabar2 nk tgu aiman pandai ckp plak
Jom ite tgk gmbo aiman kena buli


lps mandi aiman xnk pakai baju. last2 papa pakaikan aiman baju papa. takut aiman sejuk.




2 comments:

ninieZUERYANNIE said...

alhamdulillah, akhirnye.. bukan x suke bf kan? paham jurey.. kite nih nak sgt bf anak kite.. tp kalo anak jenis nak direct bf je, mase kite kerja die nak minum ape kan? tu yg merisaukan.. mcm Qisya, kalo perah tuh langsung x nak.. sampai fobia tgk air warna 'putih'.. setelah 2 tahun (extra ckit) akhirnye die nak jugak minum air warna 'putih' walaupon bukan budak2 punye.. belasahlaa, as long as die dpt zat 'susu'.. sampai skang pon, kalo bagi susu formula Qisya akan reject!

Dokter faRyn said...

kiut je muka aiman majukk.
tak sabarnya nak tengok aina terkedek-kedek jalan gak. hehhe.

Post a Comment