Tuesday, December 27, 2011

Menyampah

Dgn sorg manusia ni
xtaula manusia jenis ape
sanggup aniaya ank sendiri
sanggup bersekongkol ngan jin semata2 untuk memusnahkn rumahtangga ank sendiri
sanggup membunuh guna santau
putar belit cite x pyh cite mmg die la plg expert
mmg kurang bersopan punyer org
haih...die ni mmg kena jmp pakar sakit jiwa la
nk tau x sape org tu?
ni dia...
.....
....
.....
....
.....
....
.....
....
.....
....
.....
....


menyampah ngan watak liza abdullah@ku salmi@mummy zikir dlm cerita TENTANG DHIA
yeay!arini final episode
cekidout!

nmpk sgtla watak die tu menjadi n terkesan di hati penonton
thn dpn bole menang pelakon terbaik Anugerah Skrin
cayala makcik liza abdullah
lakonanmu sungguh mantap!!! i like.... :))

dan di dunia realiti aku menyampah gile ngn sorg makcik ni
sejak da naik keja ni n ari2 aku kan nmpk muka die menyebabkn perasaan menyampah tu berbakul2 :(
klula satu ari nnt aku memegang jawatan spt die, aku x akan bersikap mcm die
asik membeeeeeeeeeeeeeebel je 24jam
die ingat kami ni budak2 sekolah ke?
dah..xleh emo2 sgt, kang byk lagi yg akan dikutukkan...hehhehe :P

aiman da tido, AYesha pon da nk tido
pasni mama pon nk tido jugakla
opps...xbolela
x baik tido petang
hiks... (elleh..)

/bye

2 comments:

MamaEma said...

memang sangat geram dengan liza abdullah ..hehehe

Salina@IbuAqil said...

Menjadi watak yg dia bwk kan?! Memang MENYAMPAH!!

Post a Comment