Saturday, November 3, 2012

Main masak-masak BERSAMA chef ZURANI

Assalammualaikum semua
/hihi

hari ini dalam sejarah
bole masukkan dlm silibus sejarah tingkatan 5 ni
saya update blog smp 5 entry gitewww
cayaaaaaalahhh!
ni gara2 keobsesian sy terhadap memasak
da masak, harusla nk upload kt FB
pastu x sangka raaaaaaaamai plak yg mintak resepi
kdg tu lenguh tgn asik salin resepi
eh....rasa mcm da bole buat buku resepi sendiri
pastu cetak byk2, jual kt kedai buku..dpt royalti..hua hua hua :D
KAYO makcik!

tp bile asik upload gmbr hasil masakan saya kt fb, rupenye ada yg berpandangan serong dan cakap2 belakang
aisehman
ala..i cume upload gmbo makanan, bukan gmbo bogel ke ape ke
sy rasa upload gmbr2 mkanan adalah jauh lebih baik dr kite upload koleksi handbag coach
koleksi kasut TODS ke, upload barang2 ape yg kite ada - tu lagi bermegah saya rasa
jauh di sudut hati saya, x timbul sekelumit perasaan utk bermegah2 apatah lg utk menunjuk2 kehebatan..
from d other side, byk benefit
sbb ramai yg mintak resepi
dan ramai yg try n da ramai yg kate resepi tu menjadi n sgt yummylicious i tell u
tp sedap bkn sbb resepi sy tapi sedap sbb tgn yg memasak tu mmg terror memasak kn
resepi tu guideline sahaja

sape yg x suke kepada gmbr2 koleksi masakan saya dan rasa sy ni masak sbb nk show off, silela pegi ke wall saya dan click butang unfriend ok
kpd yg menyokong hobby memasak sy ni a zillion thank u from me 2 u
harap2 yg like2 gmbr sy tu ikhlas menglike bkn sekadar ambik ati
kawan-kawan klu nk resepi bolela mintak.

so, setakat hari ni ada a few resepi yg sy baru update
check it out!!!!


selamat memasak
memasak ni best klu kite suke n ada passion
janji kena masak dgn hati yg IKHLAS

/bye

0 comments:

Post a Comment