Friday, January 11, 2013

Selamat datang 2013

Assalammulaikum semua
/hihi

da sebulan da x jengah kat sini
org lain ada blog, ko pon sibuk nk berblogging tp malas nk update
hihihi :)

x sangka kejap je masa berlalu
2012 pon da cukup 365 hari
pejam celik pejam celik da masuk thn 2013
mcm biasa bile awal thn mcm2 la azam tahun baru
tp azam saya thn ni cume satu aje
"SAYA TAK NAK BERTANGGUH KERJA"
saya rasa utk diri saya klu azam tu terlaksana segala masalah pasti akan dpt diselesaikan

mengambil iktibar pengalaman dr thn2 lps
saya mengaku saya suuuuuuuukaaaaaa sgt buat keja last minute n suke sgt tangguh keja
suke tanda paper last minit
pendek cerita segalanye sy suke tangguh 
dan kesannye of course la pastu confirm stress tahap gaban
thn lps menyaksikan thn yg plg hampes utk saya

moga thaun ini kerajinan saya akan lebih bertambah
rajin dalam kerjaya, rajin dalam melaksanakan kerja2 rumahtangga
rajin dalam hal2 kekeluargaan, 
senang kate rajin dalam segala-galanya
semoga thn ini adalah tahun yg plaing efisien utk saya


EH...ada lg satu azam
thn ni AYesha nureena da 2 thn
bolela berangan nk tambah baru kn
klu conceive bln november 2013, bersalin bln august 2014
apply cuti 3 bln smp november 2014, pastu smbg cuti smp hujung tahun
5bulan wei cuti...hahahahaha!
IN SHAA ALLAH..
semoga segalanya dipermudahkan
AMIN....


0 comments:

Post a Comment