Wednesday, June 3, 2009

yeay yeay saya sudah kembali (tiru post nini..hehe..)

da lame x menjengok blog. da lbh 2mgu x post blog.
walaupon skg cuti sekolah tp saya sgt bz.
bz menanda kertas soalan mid year.
paper saya baru abes ari jumaat lps, a day before cuti.
ada 6 kelas semuanya.
n setiap kelas ada 3 paper.
saya ada 310 students. so, saya perlu menanda lebih kurang 500 skrip jawapan.huhuhu;(((
mlm ni kami nak bertolak balik ke terengganu slama 10 hari.
ari jumaat mgu dpn baru balik jb.
so, saya kena siapkan tanda paper b4 balik kpg.
xkan saya nk bawak balik kertas tu kat kpg?
mcm tak proper jek.
dahlah balik ke kpg mertua.
tp malangnya........
saya baru siap tanda x sampai separuh pon. huhu...
seharian mengadap paper jawapan students.
berbagai2 jawapan yg aneh2 saya da jmp.
da berpinar2 bijik mata tgk tulisan yg berbagai2 bentuk dan saiz.
huhu....huhu...
saya rasa nk nangis jek bile tgk kertas soalan yg bertimbun2 atas sofa tuh.

1 comments:

~dyn~ said...

syg...slamat menanda yer..sy tolong...tolong tgk jer..kuikuikuikui... :P

Post a Comment