Sunday, December 6, 2009

It's really saddens me:(

Saya akan start bekerja pada 28th dec. so, maknanye ada almost 3 weeks lagik
so, hari ni hari 1st nk latih aiman menyusu guna botol
org kata susah sket klu nk ajar baby menyusu guna botol since die da get used dgn direct feeding dr mama die punye B
pg2 lagik sy da start enjin mengepam susu
aiman akan menyusu setiap 2jam skali

spt dijangkakan aiman mmg xnk menyusu guna botol walaupon puting susu tu lembut
aiman menagis2 sepuas2 hati smp berjurai2 air mata masa saya cuba suakan botol tu kt mulut die
kaki tgn die bergerak2 mcm tanda protes smp spec sy pon ditariknye
puaslah mamanye pujuk aiman
tp sbb die tgh lapar masa tu, die terpaksa n memaksakan diri die minum susu dlm botol tu
dapatlah 1Oz kot masuk dlm perut die
tp yg membuatkan sy sedih bile die mouthing
die hisap baju saya kt area B tu (masa tu saya dlm keadaam memangku die)
die hisap sambil menangis keluar air mata, air idung sume
sedihnya mas tu.huhu
saya hampir kalah dgn air mata n tangisannya
rasa mcm nk bg je B kt die
tp saya tekadkan hati kena gak ajar aiman menyusu guna botol
pas2 husband plak try bagi die susu
sket jela die minum

pas2 die pun da nk tertidur
penat nangis kot
masa nk tidur tuh husband bgtau aiman merajuk
bile sy tengok die mmg die menunjukkan ciri2 org tgh merajuk
baring dgn muka yg sedih
bile sy cakap2 ngan die, die tgk tmpat lain
da besar da anak mama n papa ni
da pandai merajuk plak sekarang
xpelah aiman..esok mama akan cuba lagi latih aiman
harap2 berjaya..

1 comments:

Naddy said...

teruskan zura dgn keazaman

Post a Comment