Thursday, May 13, 2010

ada ke xde ke....same jer

assalammuaalaikum semua...
semenjak 2 menjak ni saya asik teringtkan seseorang jek
nape ek??

seseorang yg saya maksudkan ni adalah kawan saya
kire kawan baik lah jugak waktu zaman muda mudi dulu
walaupon berjauhan kami tetap ber keep in touch melalui sms

kdg2 ble saya datang menyinggah berdekatan dgn tempat die keja, saya akan pay a visit
pena gak saya datang umah die
n die pon pena skali dtg umah saya
kami pena gak g kenduri kawen kawan kami kt melaka
sampai tersesat2 ke gunung ledang
masa saya kawen, die pon datang
siap bagi hadiah lagik
hadiah yg die bagi sy gantung kt dapur
tu sbg tanda ingatan n penghargaan saya terhadap die...

tapi tu semua cerita dulu..
sekarang tidak lagik
sekarang ni sehingga saat ini
die dingin dgn saya
sgt dingin
if saya sms die, die xkan reply
YM pon die xnak layan sgt
kesimpulannye die cube menjauhkan diri dari saya

setelah dikaji saya sgt yakin die kecik ati ngan saya
tp "perkara' tersebut bukan saya sengajakan
sya tau die seorg yg agak sensitif
tp sbg seorang kawan (kite kn da lama kawan)
perkara yg remeh tu (bagi saya) bole dimaafkan
mungkin bagi die kesalahan yg sy x sengajakan tu TERLALU BESAR buat die
saya berusaha utk menjernihkan keadaan
BYK KALI mintak maaf (apa lagik yg sy bole buat?)
masa die kawen saya teringin nk dtg
tp memandangkan die terus dingin dgn saya
saya terus membatalkan hasrat saya walaupon masa tu saya da berada kt negeri die

tp setelah difikir2
saya fikir secara positif sahaja
klu kite da cube mintk maaf (SGT PUAS SUDA MINTK MAAF)
tp org tu tetap sama mcm dulu, masih dingin
lebih baik lah saya xyah buat ape 2 lagik

klu lah die baca entry ni (KALAU!!!!)
"aku mmg btol2 mintk maaf klu 'ape' yg da aku buat tu sgt2 menyakitkan ati kau
tp walau ape pon aku masih anggap kau antara kwn yg aku sayang
walau kt mane pon kau pegi, ape pon yg kau buat
aku tetap akan doakan seglanye yg terbaik utk kau"


dan bg aku
aku da kawen
aku da ada suami
aku da ada anak
aku da x perlukan KAWAN BAIK utk bergantung hidup (tp aku masih perlukan kawan)
kau ada ke
kau xde ke
kau nak kawan ngan aku ke
kau nk memusuhi aku ke
kau benci aku skali pon
kehidupan aku masih seperti biasa
aku masih mampu meneruskan hidup
ia sedikit pon tidak tercalar dengan ketidakhadiran kau
kau ada ke
kau xde ke
IANYE SAME SAHAJA....

Ape pon sy masih anggap die sbg kawan saya
klu satu ari nnt die teringin nk berkawan semula ngan saya
saya akan terima dengan tangan terbuka!!!

kepada die
"all d best for u"

0 comments:

Post a Comment