Tuesday, May 11, 2010

best vs x best

Assalammualaikum semua

oleh krn aku seorg yg agak negatif, aku nk cite pasal ape yg x best arini
sekarang da pukul 1.15pg
aku masih bertabah membuntangkan mata yg da pon mengecil ni disbbkan oleh:
1) esok ada klas bio. as usual tiap kali ada klas bio aku akan menjadi sgt tension n stress. esok kena ajar tajuk yg aku sgt x expert . homeostasis in human n the formation of urine. ya allah... seriously..da 3 ari aku mengulangkaji. siap practice mengajar dpn asben..nervous2!

2) esok jugak aku akan di observe oleh penolong kanan..adoi!!!!

3) aku telah dilantik sbg pengadil untuk netball match. diulangi PENGADIL UNTUK PERTANDINGAN BOLA JARING. kawan2 sila ketawakan saya sekuat2nye! aku ni mmg seorg kaki bangku tegar. x tau langsung main netball. apa tah lagi law nye. aku telah dipaksa rela utk mempelajari teknik n undang2 netball ni. ish!!! nk memahami urine formation in kidney pon berhari2 aku study ape tah lagi nk blajar main netball...nnt bola kemana aku kemana..ish ish... skali lagi ditegaskan aku adalah kaki bangku!!!!!

ok..da abes part yg x best..skrg what are d best things today

1) aku da dapat payment utk kelas tuition yg aku ajar...yeay!!nk simpan duit tu buat jalan2 kt Tambun n Cameron cuti sekolah ni. walaupon x brp byk tp adalah duit extra nk buat enjoy2.

2) aiman da baikk demam. rashes pon da ilang sket2. aiman da in a good mood. da x cranky lagik...

3) en kamaruddin telah membelanja saya kfc. sbb aku malas masak arini.

4) sgt gembira sbb akhirnye aku da boleh catch tajuk urine formation ni. im happy for myself..

oleh itu dalam masa sejam ni aku perlu recap balik ape yg aku bakal ajar esok. harap2 sumenye berjalan lancar. harap2 aku akan berjaya deliver topik ni n harap2 jgnlah ada students yg tny aku soalan yg bukan2...huhuhu...tp xpe...ada penyelamat..broadband kn ada. google jer la..heheheheh...

slamat mlm semua...

0 comments:

Post a Comment