Tuesday, November 15, 2011

60 hari suda...

Assalammulaikum semua...

cuti bersalin saya berakhir hari ni
cukup sudah ber huha selama 60 hari
esok da kena keja
x best x best :(

tp keja 2 ari je, khmais n jumaat
ari jumaat tu plak saya nk amek cuti rehat
nk temankan encik K meneruskan misi rahsianya (misi rahsia beliau da smp 2nd stage)
pastu da start cuti sekolah smp akhir thn :))

ape persediaan utk g sek esok ek?
kena iron baju
esok khamis, so, kena pki baju batik - oo...sgt bosan pki baju batik :P
jgn lupe susu Ayesha
jgn lupe jugak bwk breast pump g sekolah
malasnye.....
saaaaaaaaangatttttttt malas!
especially maaaaaaaaaaaaaalaS sgt nk drive

cukup2la tu
kan da lame sgt berehat
g sek pon bknnye buat ape
tgh spm
ramai cikgu xde sbb jage spm
lgpon da akhir thn
keja pon xde sgt..

ok...selamat bekerja kpd saya!


saya dan kawan2 saya

0 comments:

Post a Comment