Wednesday, November 9, 2011

I Feel Great!

Assalammualaikum semua...

arini ari pertama saya jaga kedua2 anak saya
biasanye aiman sy akan anta ke rumah bs die dr kul 8 pg smp 5ptg
tp bs aiman mintak cuti smp mgu dpn sbb die sibuk uruskan majlis kahwin anak die
anak die nikah esok (11.11.11)

memula rasa nervous jugak
bole ke nk jage dua2 skali?
jage AYesha senang je
tp abg aiman ni yg kena memerah keringat sket
sket2 kacau adik die
jap lg da ke dapur membongkar brg2 dlm kabinet
jap lg tgk tgh jolok fridge magnet kt peti sejuk
utk menyetopkn keaktifan die, mana umpan dgn upin ipin
bukak lappy, pasangla kartun upin ipin kesukaan die tu
rewindla berpuluh kali
aman sikit :))
/sweat

skrg da pukul 11pg
well....saya da siap msk utk lunch
sup kentang dgn ikan singgang
da siap mandikan Ayesha
abg aiman pon sy da mandikan
dapur da berkilat
lantai...of course la di penuhi dgn mainan abg aiman
pening tgk
lori atas sofa
basikal terbalik kt bwh meja
keta mainan bwh tangga
musical piano atas carpet
perhiasan2 mama abes bersepah atas lantai
/floor
xpe xpe...sabar sket
nnt bile die da tdo baru bole kemas
jd mak ni mmg kena bersabar byk2
kan sabar itu separuh dari iman :)

tapi...sy belum mandi lg
heheheheh:D

sy rasa sgt hebat dpt jage kedua dua anak TANPA RASA STRESS!
sy kan seorg yg fragile..:P
Jd bile dpt handle 2 anak ni saya rasa sayala ibu paling gagah
hiksss...:P

/bye

2 comments:

Salina@IbuAqil said...

U are superMOM's ;D

:|: TinTa Kibod :|: said...

bahasa jawa..
-superMak-
ahaks..

well done..gud job..
mmg kene tahan sabar..haihh...

*tgh gigih update Follower saya ni..Assalam..^_^

Post a Comment