Tuesday, January 10, 2012

Kerana aku ikan bilis...

Assalammulaikum semua..
/hihi

melalui hari2 yg sgt meletihkan n membosankan - kdg2
/sweat
bgn seawal 5pg
keluar rumah seawal 630pg
skrg kena punch sebelum kul 7.oopg
haih..sapela yg wujudkn peraturan sengal mcm tu

awal thn sy sgt2 semngt nk mengajar sbb sy suka dgn kelas2 saya tu
lebih2 lg pelajar2 tu sy da ajar thn lps
tetapi yg x bestnye..huhuhu..sedih tau :(
disebabkan oleh konspirasi ikan2 paus tu sy telah dikeluarkan dr mengajar kelas yg sy suka tu
digantikan dgn cikgu yg very super senior
alasannye....sy belum cukup berpengalaman nk ajar2 budak2 tu..yela..br 6thn kn
well...sapela saya utk menentang :(
tp sy tau kemampuan sy setakat mana
thn 2010 sy ajar subjek tu
n result spm sgt bagus
d best GPS setakat ni
hhmmmm...
klu satu ari nanti ditakdirkan anak2 sy bersekolah di sek yg sama ngan sy mengajar, sy xkan (TIDAK AKAN SEKALI2) memilih2 cikgu mana yg harus mengajar anak saya
tp xpe..thn ni sy pasti akan menjadi lebih2 baik dr thn lps :))
dan saya sgt benci dgn ikan paus tu...
she's very nice to me (kt dpn saya)
but BACKSTABBER!!!

tetibe teringat
interaksi antara ikan paus dan ikan remora
ikan remora memakan sisa2 makanan dibadan ikan paus
secara x langsung permukaan kulit ikan paus menjadi bersih dan ikan remora mendapat makanan..
kn best klu mcm tu......:P

0 comments:

Post a Comment