Thursday, June 21, 2012

saya yg membosankan

Assalammulaikum semua
/hihi

td kt sekolah ada ari sukan
mcm biase tugas saya dalah tugas sbg pencatat
mencatat segala keputusan acara sukan
dr kul 9pg smp kul 1tgh hari, x henti2 i menulis hokey
guru sukan tu suke sgt  pilih sy jadi pencatat sbb die kate tulisan saya cantik.....wekkkk!
tp syok keja ni sbb duduk bawah astaka jauh dr pancaran matahari terik
hehehehe...
nasib baik x jadi hakim lorong, terpacak kat tgh padang
x kisahla ape2 keja...layan!!!!
saya ni mmg x reti nk tolak2 keja
apa org bg amek je. no complaint
tp sbb sy ni ala2 lembap n malas2 sket, maka xde la org nk sogokkan byk2 keja kt saya...hehehhe
tu la kelebihan jd org yg ala2 lembap n malas mcm saya ni....
mmg sgt2 comfort zone kt sek
22 waktu je seminggu...
klu kt sek lain 22 waktu tu da tahap guru kanan bidang.
adakah saya bakal menjadi guru kanan bidang matapelajaran sains dan math?
ooooo....NO! sy tau saya x layak!

skrg sgt stress ngan prestasi keja sy yg sgt hampeh
baru2 ni dikejutkan ngan berita yg best tp cukup menebeskan sy
result BIO SPM thn lps adalah yg terbaik kt negeri johor.
NO 1 dlm Johor, kalah STF 
TAPI....bkn saya yg ajar batch tu
cikgu lagi sorang
my idol, MS Sivajothi..pengalaman mengajar bio selama 28thn...kelas!!

rutin kt sek,
punch in, ngaja, punch out
hahahahhaah! sungguh bosan hidupku ini
xde mood nk bersosial ngan rakan2 sekerja
bosan asik bergossip n bosan ngan org yg terlalu ekstrem
makanye, berseorangan lagi baik
buat keja sendiri, sibuk ngan hal sendiri
xdpt dosa kering ngan bergosip n moga2 dijauhkan diriku dgn sifat2 terkutuk yg dibenci Allah

ok...Adik echa nuna nuna da bgn
maka...cukupla luahan rasa utk hari ini
sekian
/bye




1 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

Haha..aku rasa rutin aku pn membosankan..gi keja blk keja dok umah ngan anak2..time laki aku blk weken jela kalau nk kuar jalan2 pn. Dulu kdg2 weekdays rajin gak bwk anak2 kuar kt jusco sbb dkt ngn umah. Tp skang keja dh byk so hari2 blk keja pn dah melepek..huhu

Post a Comment