Thursday, September 10, 2009

at last i did it!

Tadi masa da nak balik sekolah, tetibe saya dapat surat g meeting. meeting biology.
x kisah je nk g meeting. biasanye meeting pas abes waktu sekolah.
Masalahnye...meeting tu adalah pd ari esok. dan diadakan kt sek lain.dan bermula pd pukul 8 hingga 12tgh hari.
Patutnye inform lah awal2 kn. dahla saya skg tgh terkejar2 nak abeskan silibus, tetibe ada plak meeting waktu tgh sekolah. hhmmmm...nmpknye x abes2 la silibus thn ni. kena smbg next year:(
Setakat g meeting xpe, ni kena buat keja plak.
Kena buat soalan untuk akhir tahun form4.
td dari kul 9 mlm saya mereka cipta soalan. eh silap bukan mereka cipta soalan tp meng improvise soalan yg da sedia ada. kang tiru bulat2 dlm buku rujukan, takut ada students yg complaint.
huh! budak2 zaman skg:(
nk kena type2 solan, nk scan lagi..
nmpk mcm senang jek, tp leceh kejanye
nasib baik saya da ada bank soalan saya sendiri, bolehlah curik2 kt situ. huhuhu!
dengan bangganye sy nk mengumumkan yg saya berjaya menyiapkan keja2 tersebut dlm keadaan yg penuh kemalasan n xde mood...

2 comments:

Naddy said...

boring ek meeting. tapi nak buat cemana dah keje. kalau tak pergi x tau ape, tapi kalau pergi ada plak keje tertinggal.

Dilla Ady said...

boring ek zura, peknen2 nih byk keje nk kena wat..

dilla satu malas jadi cikgu ni ialah sbb kena bawak keje kat skola balik umah...aduhai, boringnye..

cuma yang bestnye cikgu ni cuti panjangggggg kan?jeles..jelesss..

Post a Comment