Saturday, April 18, 2009

hari yg membosankan

WANITA SEBAGAI IBU DAN GURU

hari ni hari sabtu. kalau ikutkan sepatutnya hari ni cuti. tapi rasenya macm da lame je x jmp ari sabtu yg cuti. x baik mengeluh sebenarnye. kerajaan da bagi seminggu skali cuti pon da cukup baik. kalau la kena keja 24 7, x dapat byangkan!!! arini saya kena gi kursus buat soalan. ok gak inputnya. at least pas ni bole la nak buat soalan ujian sendiri. xdelah kejanye nak copy paste soalan dari internet je. he... group kami antara group yg lambat abes sbb kiteorg byk bergossip dari buat keja. haha...tapi sempat je abes b4 kursus tu abes.
 lagi 3 mgu ada mid year exam. alhamdulillah...tahun ni peperiksaan adalah setara. means dat, cikgu x yah susah2 buat soalan. soalan disediakan oleh PPD.kalau tak mesti skg tgh bersenag lenang copy paste soalan dari ineternet. he.. buat soalan x penat, tapi marking paper la yg paling meletihkan lagi2 bile tanda kelas yg 1st. diorang jenis rajin menulis, jd jaranglah nak jmp ruang2 yg kosong. 2 hari blom tentu abes tanda. kelas yg biasa2 ni, studentnye sgt baik ati, xnak nyusahkan cikgu diorg. biasanye dorg byk meninggalkan space2 kosong untuk mempercepatkan cikgu2 abes tanda paper. jadi biasanya dalam masa x sampai 30 minit saya boleh menghabiskan tanda 40 skrip jawapan.
walau ape pon cite nya saya tetap cintakan keja saya ni dan sy sgt2 menyayangi students saya walaupon ada sesekali rasa tersakit ati dgn kerenah dorg. tapi tu lumrahlah. semoga setiap hari saya adalah sentiasa lebih baik dari semalam...
rasanya tajuk kt atas tu x sesuai dgn cite ni.hehe...
n i wonder ada ke org baca blog saya ni?

1 comments:

#TeamAurum24K said...

sayang...saya bace...jgn risau :) saye peminat setia awak... kipidup :)

Post a Comment