Friday, April 17, 2009

my 2nd post

sekarang tgh pk nak cite pasal ape. nak cite pasal hal2 kawen ni, da selesai da..tapi yg pastinye kawen tu best..heheheh...cannot describe in words..nak cite pasal honeymoon mcm da basi je..cite pasal baby...baby blom kluar lagi. cite pasal keja...hehehe..tgk org lain punye blog, wa..keja hebat2. tapi ape pon, saya bangga menjadi apa saya hari ni. saya yang menurut perintah. ni lah slogan gomen servant. ibarat puisi sasterawan negara usman awang, lebih kurang mcm nilah kot "Jika hari ini Seorang perdana menteri berkuasa, Jika hari ini Seorang raja menaiki takhta Jika hari ini Seorang Ulama' yang mulia Jika hari ini Seorang peguam menang bicara Jika hari ini Seorang penulis terkemuka Jika hari ini Siapa sahaja menjadi dewasa Sejarahnya dimulakan oleh seorang guru biasa dengan lembut sabarnya mengajar tulis baca" hehe..i  love this poem..x sangka saya telah menghafal puisi ni. 

1 comments:

mizzy N Naderiey said...

ingat ko punya quote, kek coklat dihinggapi lalat vs ubi berisi tu. ayat tepat dia semestinya aku tak ingat.

Post a Comment