Tuesday, January 26, 2010

slamat tinggal sri saujana...

Minggu ni merupakan minggu terakhir kami berada di tmn sri saujana
kami telah menyewa disini selama lebih setahun
wpun hny sebuah rumah sewa, tp byk kenangan yg terpahat disini
ni lah umah pertama yg kami tumpang berteduh selepas kami berkahwin
tuan rumah kami sgt baik n sporting
jiran2 yg prihatin
kawasan perumahan yg sgt menenangkan
kemudahan yg lengkap
umah kami dekat ngan kedai n stesen minyak
tu yg best..
malangnye jodo kami tidak panjang bersama umah ini

kami akan berpindah ke rumah baru pd ari sabtu ini
sgt tidak sabar pindah umah
letih mempacking brg
nasib baik x lame lg ada cuti chinese new year seminggu
dptla mengemas umah sket
ni la umah baru kami....
our dream home
at last we get it.yeay!


describe sket pasal umah ni
terletak di tmn bestari indah, ulu tiram
umah kami yg kt tgh2
intermediate lot
xmampu bli corner lot.huhu!
sgt suka design umah
nmpk modern, tp mak x suka design ni
die kate mcm kedai..hehehe..
umah ni 2 1/2 storeys
ada 6 bilik 4 toilet
sederet ngan umah ada nursery n balai polis
tp yg kureng best sket...huhu!
jiran2 kami xde melayu pon
kami satu2 nye keluarga melayu yg ada kt situ (dr 12 buah umah)
xpela...kn skg 1 malaysia..
seronok nk masuk umah baru..

5 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

waahhh..bestnye..dh nak pindah umah sndiri ek..many2 congrats..=D

besar umah ko ni..6 bilik lagi tuh..nxt time klu aku dtg jb tumpang tdo umah ko jekla...ehehhe

faRyn faRhana said...

okay lah tu. lily, ko dah mik satu.kang aku dtg, aku tolong isikan lagi satu bilik :) hehehhe

ninieZUERYANNIE said...

pastu aku dtg jb, aku pon tumpang lagi 1 bilik.. weh blh wat mini reunion kat umah jurey nih!

congrats ye jurey.. dh ade rumah sendiri..

Zurani said...

lily, faryn n ninie ~ tq...jemputlah dtg umah. dialu2kn sgt2. nnt aku pakse asben aku buat outdoor photoshoot skali utk anak2 kite. hehehe..ari sabtu ni 29hb kami buat kenduri. klu free dtg yer...:)

chugie said...

hi, salam kenal..

wah, pindah umah baru ye.. syoknye!

Post a Comment