Friday, January 8, 2010

Tahun yg 'baru'

Entry ini diluahkan oleh mama aiman

Tahun 2010 ni byk benda yg baru utk saya
1) yg paling utama..saya telah menjadi seorang ibu n isteri..thn lepas jd isteri org..thn sblm tu anak dara g..hik hik..thn ni da bertambah tanggungjawab

2) saya berazam baru utk bf aiman.alhamdulillah setakat 2minggu ni saya berjaya EBF. byk cabarannye..tp saya berjaya atasi..oppss cube atasi.

3) kami sekeluarga bakal berpindah ke rumah baru hasil titik peluh saya n husband.alhamdulillah. kunci da dpt.tgh buat renovation sket2. insyaallah ujung bulan ni kami pindah.yeay!!umah baru dekat dgn sekolah. umah bs aiman pon dkt ngan sekolah.

4) saya mengajar subjek yg baru thn ni..biology form 5 n science form4.saya agak tensen ajar bio sbb kena study mcm nk amek exam..study ngalahkan nk amek exam masa kt UM dulu..kenapa saya kena study mcm nk gile?sbb students sgtlah advance n bijak2.so, saya kena tunjuk lebih pandai dr dorg.lgpon dorg nk spm thn ni.huhu
tp saya gembira sbb saya ajar subjek yg saya suka..yeay!

5) kaki saya sudah melebar n besar selepas melahirkan aiman. jadi sume kasut saya xleh digune. saya terpaksa membeli kasut baru tp malangnye kasut baru pon x best nk dipakai..

6) saya berazam baru untuk menjadi ibu n isteri yg sempurna kpd suami n anak saya. saya akan bekerja dgn seikhlas n serajin yg boleh.

1 comments:

dokterFaryn said...

all the best :) weh, aku link ko yer.

Post a Comment