Saturday, January 23, 2010

takde tajuk

Kdg2 hidup ini indah..seindah pelangi yg muncul lps ujan
kdg2 hidup ni sgt bosan...sebosan menunggu bas yg x kunjung tibe
(dulu i used to naik bus nk kemana2 )
kdg2 hidup ni indah dan bosan...baru best
saat ni aku sgt bosan...
bosan sbb org itu xde kt umah
lensa kameranye sdg memncar2 ke wajah mempelai yg berseri2, barangkali
(alamak...jgnlah die teringin nj jadi pengantin lg..he..)
bosan sbb anak kecil itu sdg lena dibuai mimpi
(mimpi apa tu syg? senyum2:))
bosan sbb org itu n anak kecil itu tiada disampingku
lalu jari2 ku yg kecil dan panjang ini menekan papan kekunci ini
mencoretkan bait2 perasaan ku kala ini

tibe2 gegendang telingaku terancap pd satu suara yg sgt aku dambakan
ngeh ngeh ngeh...
ooo..suara aiman nk nenen la tu

ala..makanye..setakat ni jela curahan kreatif saya
maka utk yg keberapa ratus kali saya gagal lg nk jd pemuitis

1 comments:

dokterFaryn said...

zura buat la tag pasal pregnancy kat blog aku tu. nak tau experience mase ko pregnant gak :)

http://mamasygaina.blogspot.com/2010/01/whoa-ive-been-tagged.html

aku TAG ko gak eh :))

Post a Comment