Monday, August 10, 2009

pagi yg stress

pg tadi saya kuar awal g keja
645 da kuar
konon nk avoid drpd kesesakan
disebabkan jalan kota tinggi-jb tu under construction
jalan bertambah sempit n ada bbp lencongan plus byk lori lembap yg perasan laju
malangnye...saya tetap smp sekolah mcm kuar umah kul 7pg
disebabkan traffic light simpang 4 tu da dimusnahkan, maka saya terpakasa u turn kt tmpt yg jauh dr sekolah saya.
n masa tgh beratur nk u turn tu, berlakulah accident yg melibatkan 2 kereta n 2 moto disebabkan mungkin kegagalan lampu brake keta sape ntah..
saya stress btol kalau kena tukar2 lorong ni
maklumlah saya kn pemandu yg paling x cekap la kt dunia ni.hehe...
akhirnye saya berjaya smp sek dlm keadaan yg stress plus kena berebut2 parking ngan ckg lain.
huhu!
walaupon pg2 da stress, sy tetap bersemangat mengajar
mengajar dlm keadaan termengah2 n pause byk kali.hehehehe....
nasib baik student saya tu memahami..

1 comments:

Naddy said...

cikgi!

Post a Comment