Sunday, August 9, 2009

cerita terbaru saya

rasanye da lame gle x update blog.
atas sokongan padu dr lily setelah memuji blog saya yg da berwajah baru (hehehe..)
saya rasa saya perlu mengaktifkannye semula
walaupon saya tak tau ada ke org nak singgah2 kt sini...
cerita terbaru....
saya da mengandungi orang selama 28minggu n 3 days.
last week saya demam seminggu. demam, batuk n selsema
saya dapat mc 3 hari.
pas 3 ari cuti,saya keja mcm biasa
tp lebih baik xyah datang keja sbb akhirnye saya hny mampu berehat n tidur di bilik rawatan.huhu
hampir seminggu gak tekak saya tak berselera nk mkn.
sian baby mama....seminggu xdapat makanan berkhasiat
sungguh teruk demam wakt tgh pregnant ni
badan lemah semacam
dahlah skg tgh h1n1. risaunye...
harap2 semuanya ok..
tp arini kesihatan da kembali normal, cume x lalu mkn jek (normal ke ni?)
mesti berat bdn drop. ari slase nk g check up.
kalau berat turun sure kena bebel ngan nurse.huhu!
last month check up, berat saya 51kg, terlebih 2kg..nurse soh kawal pemakanan.
setakat 7bln pregnant ni, saya da gain hampir 10kg. pencapaian yg membanggakan sepanjang cite2 n misi saya nk menambhkn berat badan
akhirnye tercapai semasa saya pregnant nih...hehehe..
esok ari isnin
i hate monday:(

0 comments:

Post a Comment